Úvod
Kurzy
O projektu
Kontakt
Test - Implementace žákovského/studentského parlamentu do života školy
VP 1.2
Vaše údaje
Jméno
Přijmení
E-mail
Tel. číslo
Škola
Datum narození
1.) Školní parlament by měl fungovat na základě jakého principu?
demokracie
totality
autokracie
autonomie
2.) Které z tvrzení necharakterizuje činnost školního parlamentu?
předkládat připomínky a náměty ze tříd
udílet kázeňské postihy problémovým žákům
komunikovat s pedagogickými pracovníky
komunikovat s vedením školy
3.) Která osoba může vykonávat funkci koordinátora školního parlamentu?
učitel
ředitel
všichni uvedení
rodič
4.) Jakou činností je nejlepší začít činnost školního parlamentu?
vyvěsit jednací řád na nástěnkách školy
nákup potřebného materiálního vybavení
zhodnotit činnost školního parlamentu
zorganizovat celoškolní oslavu
5.) Která z kategorií nepatří do SWOT analýzy?
silné stránky
slabé stránky
příležitosti
vnější zdroje
6.) Jak se jiným slovem nazývá proces sebehodnocení?
autoevaluace
anotace
asanace
interakce
7.) Hodnocení činnosti školního parlamentu je vhodné provádět minimálně kolikrát ročně?
po každé schůzce
není třeba provádět hodnocení
2x
1x
8.) Koordinátor musí být zejména dobrý (doplňte) …?
vůdčí týp
vše uvedené
motivátor
psycholog