Úvod
Kurzy
O projektu
Kontakt
Test - Demokratická výchova pro žáky se SVP
VP 6
Vaše údaje
Jméno
Přijmení
E-mail
Tel. číslo
Škola
Datum narození
1.) Jedno z rozdělení komunikace je na:
verbální a neverbální
komunikační a nekomunikační
verbální a komunikační
neverbální a komunikativní
2.) Moc v demokratickém státě se dělí:
zákonodárnou, výkonnou a soudní
zákonnou, výkonnou a soudní
zákonodárnou, výkonovou, parlamentní
prezidentskou, výkonnou a zákonnou
3.) Koordinátor:
kritizuje školní parlament
nekomunikuje se školním parlamentem
partnersky vede a napomáhá žákům školního parlamentu
komentuje statusy školního parlamentu na webových stránkách
4.) Při závěrečném hodnocení se držíme pravidla:
vše musíme zkritizovat, aby se žáci více snažili
nejdříve hodnotíme klady (přínosy do parlamentu), poté se zaměříme na negativa a nakonec zase na klady, abychom žáky namotivovali k další spolupráci
všechny chválíme, abychom je neurazili
kritizujeme jen ty žáky, kterým nešlo ve skupině spolupracovat a komunikovat