Úvod
Kurzy
O projektu
Kontakt
Test - Modul pro koordinátory studentského parlamentu na SŠ
VP 3
Vaše údaje
Jméno
Přijmení
E-mail
Tel. číslo
Škola
Datum narození
1.) Školní parlament by měl fungovat na základě jakého principu?
totality
atukracie
demokracie
demokratury
2.) Které z tvrzení necharakterizuje činnost školního parlamentu?
komunikovat s vedením školy
komunikovat s pedagogickými pracovníky
udílet kázeňské postihy problémovým studentům
předkládat připomínky a náměty ze tříd
3.) Která osoba může vykonávat funkci koordinátora školního parlamentu?
ředitel
učitel
rodič
všichni výše uvedení
4.) Která pomůcka není potřebná pro organizaci voleb do školního parlamentu?
plomba
hlasovací urna
plenta
hlasovací lístky
5.) Jakou činností je nejlepší začít činnost školního parlamentu?
zorganizovat celoškolní oslavu
vyvěsit jednací řád na nástěnkách školy
nakoupit potřebné materiální vybavení
zhodnotit činnost školního parlamentu
6.) Která z kategorií nepatří do SWOT analýzy?
vnější zdroje
sílné stránky
slabé stránky
příležitosti
7.) Jak se jiným slovem nazývá proces sebehodnocení?
anotace
interakce
autoevaluace
asanace
8.) Rodiče a žáci mají právo zvolit školskou radu v jakém poměrném zastoupení?
polovinu
čtvrtinu
třetinu
pětinu
9.) Hodnocení činnosti školního parlamentu je vhodné provádět minimálně kolikrát ročně?
1x
2x
není potřeba
po každé schůzce
10.) Koordinátor musí být zejména dobrý (doplňte) ……
motivátor
psycholog
vůdčí typ
vše výše
11.) Jaký je název procesu učení, zejména sociálního?
socializace
sociologie
sociobiologie
sociolologie
12.) Jaká je nejjednodušší metoda při řešení problému?
metoda prvního pohledu
metoda pokus–omyl
metoda výběru
metoda náhody
13.) Jaké jsou dva typy myšlení?
reproduktivní a produktivní
retrospektický a retrográdní
produktivní a produktivistický
retrospektický a produktivistický
14.) Co potřebuje školní parlament pro svou práci?
vlastní televizi
vlastní květinovou výzdobu
vlastní učebnice
vlastní učebnu
15.) Co slibují studenti v předvolební kampani?
jen to, co slibovali v minulém roce
jen to, co mohou splnit
jen to, co slíbili v předešlých letech a prozatím nesplnili
jen to, co si myslí, že je dobré pro ostatní
16.) Jaké jsou tři podmínky motivace?
3 S – sympatie, systematičnost, spolupráce
3 S – sympatie, spolupráce, soběstačnost
3 S – smysluplnost, spolupráce a svobodná volba
3 S – svobodná volba, systematičnost, soběstačnost
17.) Jak jinak nazýváme řeč těla?
nonverbální, slovní komunikace
verbální, slovní komunikace
verbální, mimoslovní komunikace
neverbální, mimoslovní komunikace
18.) Kam školní parlament umístí výsledky voleb?
v každé třídě, na nástěnky
ve sborovně a u ředitele školy
u koordinátora v kabinetě
v každé chodbě ve škole
19.) Koho zastupují studenti ve školním parlamentu?
vedení školy v jeho nepřítomnosti
zástupce školy
ostatní studenty a školu
ostatní pedagogy a hlavně koordinátora
20.) S jakými organizacemi může studentský parlament spolupracovat?
s místními organizacemi, které vybere pouze koordinátor
se zoo
pouze s dětskými domovy
s ADROU a s útulky psů a koček
21.) Pokud studenti ve školním parlamentu nejednají o ničem velice důležitém a panuje převážně shoda, co je možné použít?
pěstní dohodu
ústní dohodu
dobrovolnou dohodu
dopisní dohodu
22.) Jak se jmenuje organizace v České republice pro rozvoj demokratické výchovy?
CEDU – Centrum pro demokratické učení
CEDR – Centrum pro demokratického rodiče
CENDR – Centrum pro nemocné, děti a rodiče
CEUD – Centrum pro uvědomělého demokrata
23.) Jak se jmenuje neformální záznam nějaké skutečnosti?
podpisový arch
agenda
memorandum
jednací řád
24.) Při evaluaci hodnotí studenti svou činnost v jakém horizontu?
hned při vstupu do studentského parlamentu
v krátkodobém a dlouhodobém horizontu
v krátkém horizontu
v horizontu několika měsíců