Test - Modul pro koordinátory studentského parlamentu na SŠ

VP 3

Vaše údaje

1.) Školní parlament by měl fungovat na základě jakého principu?
2.) Které z tvrzení necharakterizuje činnost školního parlamentu?
3.) Která osoba může vykonávat funkci koordinátora školního parlamentu?
4.) Která pomůcka není potřebná pro organizaci voleb do školního parlamentu?
5.) Jakou činností je nejlepší začít činnost školního parlamentu?
6.) Která z kategorií nepatří do SWOT analýzy?
7.) Jak se jiným slovem nazývá proces sebehodnocení?
8.) Rodiče a žáci mají právo zvolit školskou radu v jakém poměrném zastoupení?
9.) Hodnocení činnosti školního parlamentu je vhodné provádět minimálně kolikrát ročně?
10.) Koordinátor musí být zejména dobrý (doplňte) ……
11.) Jaký je název procesu učení, zejména sociálního?
12.) Jaká je nejjednodušší metoda při řešení problému?
13.) Jaké jsou dva typy myšlení?
14.) Co potřebuje školní parlament pro svou práci?
15.) Co slibují studenti v předvolební kampani?
16.) Jaké jsou tři podmínky motivace?
17.) Jak jinak nazýváme řeč těla?
18.) Kam školní parlament umístí výsledky voleb?
19.) Koho zastupují studenti ve školním parlamentu?
20.) S jakými organizacemi může studentský parlament spolupracovat?
21.) Pokud studenti ve školním parlamentu nejednají o ničem velice důležitém a panuje převážně shoda, co je možné použít?
22.) Jak se jmenuje organizace v České republice pro rozvoj demokratické výchovy?
23.) Jak se jmenuje neformální záznam nějaké skutečnosti?
24.) Při evaluaci hodnotí studenti svou činnost v jakém horizontu?