Úvod
Kurzy
O projektu
Kontakt
Test - Implementace žákovského/studentského parlamentu do života školy
VP 1.1
Vaše údaje
Jméno
Přijmení
E-mail
Tel. číslo
Škola
Datum narození
1.) Školní parlament by měl fungovat na základě jakého principu?
totality
autokracie
demokracie
demokratury
2.) Které z tvrzení necharakterizuje činnost školního parlamentu?
komunikovat s vedením školy
komunikovat s pedagogickými pracovníky
udílet kázeňské postihy problémovým žákům
předkládat připomínky a náměty ze tříd
3.) Která osoba může vykonávat funkci koordinátora školního parlamentu?
ředitel
učitel
rodič
všichni výše uvedeni
4.) Jakou činností je nejlepší začít činnost školního parlamentu?
zorganizovat celoškolní oslavu
vyvěsit jednací řád na nástěnkách školy
nákup potřebného materiálního vybavení
zhodnotit činnost školního parlamentu
5.) Která z kategorií nepatří do SWOT analýzy?
vnější zdroje
silné stránky
slabé stránky
příležitosti
6.) Jak se jiným slovem nazývá proces sebehodnocení?
anotace
interakce
autoevaluace
asanace
7.) Hodnocení činnosti školního parlamentu je vhodné provádět minimálně kolikrát ročně?
1x
2x
není potřeba provádět hodnocení
po každé schůzce
8.) Koordinátor musí být zejména dobrý (doplňte) …?
motivátor
psycholog
vůdčí týp
vše výše uvedené